Általános szerződési feltételek
Bevezető
Kérünk mindenkit, amennyiben vásárlója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el jelen tájékoztató anyagunkat, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és magára kötelező érvényűnek tekinti. A webáruház célja a California Poke Kft. melegétkeztetési szolgáltatásainak bemutatása, online rendelési és fizetési rendszer biztosítása a vásárlók részére. Jelen webáruházban, a rendelések leadásával létrejövő (fogyasztói) szerződésben, illetve a későbbi kapcsolattartás során használt nyelv a magyar. A webáruházban való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet technikai lehetőségeinek, sajátosságainak és korlátainak ismeretét, és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását. Javasoljuk, hogy használjon vírus- és spyware-védelmi szoftvereket friss adatbázissal, és mindenkor telepítse az operációs rendszer és a böngészője aktuális biztonsági frissítéseit. Ajánlott HTML 5 szabványnak megfelelnek: Chrome 35, Mozilla Firefox 30, Internet Explorer 11 és ezen böngészők frissebb változatai. Más böngészőkön a webshop nem feltétlenül tud korrekt működést garantálni. Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a weboldalra való csatlakozás miatt következett be. Vásárlót terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége. Vásárló a webshopot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő, illetve a vásárló által a vásárolt termékekkel okozott vagyoni és nem vagyoni eredetű károkért. A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért. A Vásárló teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért. A megrendelést Szolgáltató a webáruházon keresztül csak akkor fogadja el, ha a Vásárló a megrendeléshez szükséges valamennyi adatot megadja. A Szolgáltatót a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatban felmerülő kérdések esetén Ügyfélszolgálatunk (Email: hello@californiapoke.hu; Telefon: +36 70 615 1553 rendelkezésére áll minden nap 11.00-20:00 óráig. 2001:CVIII 6.§(2) szerint Vásárló megrendelése akkor lép életbe, ha azt e-mail-ben visszaigazoljuk. Amennyiben a vásárlóhoz ez 5 percen belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. A megrendelés visszaigazolásának nyelve a szerződéskötés nyelvével megegyezik. Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy ha az ügyfél személye felől nem tud 100%-osan megbizonyosodni, akkor a szolgáltatás teljesítésétől eláll. (Pl.: rossz cím, rossz telefonszám, életszerűtlen rendelés). Megrendelő elfogadja, hogy a szolgáltatás elmaradásából eredő károkért semmilyen felelősséggel nem tartozik. Vásárló a vásárlási feltételek elfogadásával egyúttal nyilatkozik arról, hogy nagykorú. Szolgáltató nem köt szerződést kiskorúakkal. Szolgáltató és a vásárló között jelen webáruházon keresztül létrejött fogyasztói szerződés (hatálya szerint: 45/2014(II.26)Korm.r. “Üzlethelyiségen kívül, illetve távollévők között kötött szerződés”) nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra, és későbbiekben papír alapon nem előhívható, nem hozzáférhető.A fogyasztói szerzõdéskötés és regisztráció nyelve magyar.
REGISZTRÁCIÓ
A regisztráció során az adatlapot értelemszerûen ki kell tölteni. Fontos, hogy a szállítási címen legyen majd valaki, aki átveszi a küldeményt. A szállítási és számlázási címet már az elsõ lépésben fixálni kell.MEGRENDELÉS
A megrendelés összeállítása
Az egyes tételek vízszintesen kategóriákba sorolva, függõleges oszlopokban napokra beosztva találhatóak. Valójában ez a táblázat a “KOSÁR” funkiója, (+) és (-) jelekkel lehet a rendelni kívánt mennyiséget szabályozni.A megrendelés elküldése
Továbblépve összesítõben, a Webáruház felsorolja a rendelt tételeket, és a fizetendõ összeget. A fizetendõ összeg minden költséget tartalmaz. Továbblépve lehet a fizetési módot kiválasztani. Itt lehet megjegyzést is adni a rendeléshez (ez a futár számára hasznos).A megrendelés visszaigazolása
Miután a Felhasználó elküldte a megrendelést, automatikus e-mailben visszaigazolja a Webáruház a Felhasználónak, hogy a Szolgáltató megkapta a Felhasználó megrendelését. Az automatikus e-mail a megrendelésének részleteit és a fizetendõ összeget is tartalmazza. A fizetendõ összegen kívül mást nem kell fizetni (pl. szállítási díjat). Ez az e-mail nem jelenti megrendelésének elfogadását, hanem csupán arról tájékoztat, hogy a megrendelés beérkezett a Szolgáltatóhoz. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazolást ellenõrizze a SPAM – levélszemét mappákat is. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolatfelvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet. 2001:CVIII Ektv. 6.§(2) A Szolgáltató az Ön ajánlatát külön elfogadó e-mail útján fogadja el. A szerzõdés az ajánlat Szolgáltató általi elfogadásáról szóló külön e-mail megérkezésekor jön létre és nem a megrendelés automatikus visszaigazolásáról szóló e-mail 48 órán belüli megérkezésével. A Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül (48 órán belül) nem kapja meg a Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt. A webáruház természetesen, tekintettel a tevékenységi körre, nem várja ki a 48 órát hanem a lehetõ legsürgõsebben fogja kiküldeni a megrendelés feldolgozásáról, befogadásáról szóló emailt. Ha az e-mail-ek azért nem érkeznek meg, mert a Felhasználó e-mail fiókjának tárhelye betelt, vagy rossz e-mail címet adott meg, és így a Szolgáltató a visszaigazolást nem képes végrehajtani, emiatt kizárja a felelõsségét ezügyben. Ha a visszaigazoló e-mailben szereplõ adatok tekintetében a Vásárló hibát vesz észre, azt azonnal jeleznie kell a Szolgáltató felé az Ügyfélszolgálati elérhetõségek egyikén, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA
Vásárló a teljesítés igényét a weboldalon a rendelés gombra kattintás pillanatában (vagy telefonos rendelésben) jelzi, tehát “azonnali” teljesítést kér (Korm.r.13.§ és 19.§). A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt idõpontokon kívül is van lehetõség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidõ lejárta után történik, az azt követõ munkanapon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mailben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Eseti indoklással, de fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészben – ha átmenetileg egy bizonyos étel nem készíthetõ el (eseti anyaghiány miatt). Részben történõ teljesítés kizárólag a megrendelõvel történõ egyeztetést követõen kerülhet sor.VÉTELÁR
Termékeink vételára mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza. A Weboldalról megrendelhetõ termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejûleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezõtlenül nem befolyásolja. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentõsen eltérõ, esetleg rendszerhiba miatt megjelenõ “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történõ szállítást, amelynek ismeretében a Felhasználó elállhat vásárlási szándékától.FIZETÉS
Bankkártyás fizetés
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. További információkat a www.barion.hu weboldalon talál.Utánvétes vagy helyszíni fizetés
Webáruházunkban lehetősége van kiszállítás (utánvét) és helyszíni átvétel esetén is készpénzzel vagy bankkártyával fizetni. Ezt a fizetési módot is ki tudja választani a webáruház pénztár menüpontjában a rendelése véglegesítésénél.SZÉP kártyás fizetési lehetőség
OTP szép kártyával fizethet éttermünkben a helyszínen 1115 Budapest, Somogyi út 28. szám alatt vagy futárjainknál, amennyiben előre jelzi SZÉP kártyás fizetési igényét.ÉTELEINK
Aktuális ételválasztékunkat weblapunkon találja meg, ahol rendelését azonnal rögzítheti. Amennyiben nem rendelkezik internet hozzáféréssel, úgy rendelését a +36 70 615 1553 telefonszámon is leadhatja.MINÕSÉG
Konyhai technológiánkat folyamatosan fejlesztjük az ÁNTSZ felügyeletével, az OÉTI jóváhagyásával. A gyakorlatban mindezt a HACCP rendszer segítségével felügyeljük. Ételeink természetes alapanyagokból készülnek tartósítószer felhasználása nélkül. Az ételeket sokkoló hûtéses technológiával, rövid idõ alatt 0-3 C fok hõmérsékletre hûtjük. Ez az eljárás lehetõvé teszi, hogy ételeinket adalékanyag és tartósítószer mentesen készítsük. A HACCP (Hazard Analysis Critical Control Points) rendszer az élelmiszerek biztonsága megteremtésének érdekében létrehozott, nemzetközileg elfogadott, megelõzõ jellegû módszer, melynek segítségével az ételeink elkészítésének folyamatát elemezve azonosítjuk a lehetséges veszélyeket.ÜGYFÉLFOGADÁS
Megrendeléssel, módosítással, számlázással kapcsolatos kérdésekben, valamint a szállítási idõpontokkal és reklamációval, észrevételekkel kapcsolatban Hétfőtől-Vasárnapig 11:00-20:00-ig állunk vendégeink rendelkezésére elérhetõségünk bármelyikén. A Szolgáltató szerzõdésszerû teljesítésének minõsül, ha az étel a weboldalon nyújtott tájékoztatásnál kedvezõbb, elõnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik. Ha a vásárlás elõtt az ételekkel kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Amennyiben a Weboldalon található bármely étel minõségével, alapvetõ tulajdonságaival kapcsolatban, a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz a +36 70 615 1553 as telefonszámon.JÁRULÉKOS KÖLTSÉGEK
Tájékoztatjuk a kedves vásárlót, hogy a szállításra és a csomagolásra (mint tevékenységre) nem számítunk fel külön díjat. Tájékoztatjuk Megrendelőinket, hogy az online fizetés visszatérítéséből adódó banki költségek a Megrendelőt terhelik.GARANCIA, SZAVATOSSÁG, JÓTÁLLÁS
Minden kiszállításra és ételre tételesen garanciát vállalunk! Ha a kiszállított étellel kapcsolatban alapos okkal méltányolható kifogása van (szállítás közben a szállító legnagyobb gondossága ellenére mégis megrepedt a fólia az ételhordó dobozon, vagy ha Vásárló valóban nem a rendelt étel kapta és az érkezett ételt nem kívánja elfogyasztani), úgy telefonos egyeztetést biztosíthatunk. A tévesztett ételeket vevõszolgálatunkon jelezheti. Az átvételkor közölt kifogás esetén cégünk a megrendelt ételt azonnal visszaszállítja, az árkülönbözetet (telefonos egyeztetéssel) a futár visszaadhatja. Vis maior esetében (természeti katasztrófa – ideértve a szállítást meghiúsítani képes vihart és esõzést -, illetve terrorcselekmény, és a Magyar Köztársaság Alaptörvényében felsorolt egyéb különös, idevonatkozó esetben a szállítás csúszhat, vagy meghiúsulhat). Ilyen esetekrõl utólag, vásárlóinkkal esetileg egyeztetünk. A kellékszavatosság, termékszavatosság és a jótállás részletes elveit jelen tájékoztató 1.sz. mellékelete tartalmazza (görgessen a tájékoztató anyagunk Z. pontja utáni szakaszhoz). 45/2014(II.26) Korm.r. 29. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a Korm.r.20. § szerinti jogát- a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerzõdés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követõen, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, elõzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követõen felmondási jogát elveszíti;
- b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidõ alatt is lehetséges ingadozásától függ;
- c) olyan nem elõre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elõ, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelmûen a fogyasztó személyére szabtak;